Kamila Skrzypczyńska, Dyrektor.
Współpracowałam z Anetą Jackowską wielokrotnie. Zleciłam dla moich przedszkoli organizację imprez okolicznościowych w kilku lokalizacjach. Eventy bardzo podobały się Dzieciom i ich Rodzicom, a to dla mnie sprawy najważniejsze. Realizacja zleceń odbywała się terminowo i zgodnie z przyjętym harmonogramem oraz budżetem. Śmiało mogę polecić firmę Anety, jej usługi oraz zespołu, którym kieruje.
Więcej o Przedszkolu Casper / Przedszkole Integracyjne
Integracja Sensoryczna / Przedszkole Casper / Przedszkole Integracyjne
„Co to jest Integracja Sensoryczna?” – możemy śmiało powiedzieć, że to sposób porządkowania przez mózg informacji, odbieranych przez zmysły. Pozwala człowiekowi na celowe działanie, właściwe reakcje organizmu, umożliwia również selekcję informacji i odwołuje się do wcześniejszych doświadczeń. Warto podkreślić, że Integracja Sensoryczna jest procesem, który zachodzi poza świadomością, podobnie jak oddychanie a jej rozwój zaczyna się już w życiu płodowym, a więc towarzyszy nam od początku do końca życia / Przedszkole Integracyjne.
Zanim Dziecko rozpocznie terapię Integracji Sensorycznej musi zostać zdiagnozowane pod kątem rozwoju procesów sensorycznych. Na podstawie badania Dziecka przez uprawnionego terapeutę SI, szczegółowego wywiadu z Rodzicami oraz obszernych informacji z kwestionariusza sensomotorycznego, jest przygotowywana pisemna ocena funkcjonowania zmysłów sensorycznych. Trafna i rzetelna diagnoza to klucz do sukcesu od samego początku procesu terapeutycznego, dlatego ważna jest szczerość i zaufanie w stosunku do terapeuty, przeprowadzającego ocenę. Pisemna diagnoza to furtka do rozpoczęcia procesu terapii SI. / Przedszkole Integracyjne.
Często Rodzice zastanawiają się, jaki jest minimalny wiek Dziecka, który kwalifikuje go do przeprowadzenia diagnozy SI. Odpowiedź jest bardzo prosta. Nie ma dolnej granicy wieku. Zaburzenia integracji sensorycznej to trudności, z którymi mały człowiek przychodzi na świat i nie ma co liczyć na to, że z nich sam wyrośnie. Z czasem stają się one coraz bardziej widoczne, rosną razem z Dzieckiem, często na ich podstawie narastają kolejne trudności. Niestety bardzo często problemy z SI wyłapywane są dopiero na etapie wczesnoszkolnym, kiedy Dziecko ma 6 – 7 lat i pojawiają się pierwsze problemy z nauką, zachowaniem i ogólnym funkcjonowaniem Dziecka w szkole. Na szczęście, na terapię SI nigdy nie jest za późno, ale prawdą też jest, że im wcześniej zaczniemy, tym szybciej osiągniemy zadowalające efekty / Przedszkole Integracyjne.
Więcej na: www.leczna.przedszkolecasper.eu
Możliwość komentowania jest wyłączona.